Na co se nás nejčastěji ptáte

1 / Nakupování

Jak postupovat při nákupu?

Nekupto funguje jako e-shop a objednat si u nás můžete výhradně přes webové stránky.

Stačí si na stránkách najít ideální dárek a kliknout na ikonku "Do košíku ". Myslíte, že už máte vše, co jste potřebovali? Vstupte přímo do košíku, zkontrolujte, že jeho obsah odpovídá, a vyplňte vaše osobní údaje do objednávky. Poté stačí jen zvolit způsob dopravy a platby  a celou objednávku potvrdit. Pošleme vám e-mail s potvrzením objednávky. Pokud vám potvrzení nedorazilo, někde nastala chyba, prosíme – kontaktujte nás.

Další informace k nákupu najdete v našich obchodních podmínkách.

Za jak dlouho budu mít zboží doma?

Zboží vám standardně odesíláme do 2 pracovních dnů ode dne od objednání. Nejpozději během dalšího dne bude váš balíček předán dopravci. Následující den (nejpozději do 48 hodin od expedice) by vám měla být vaše objednávka doručena.

Když si vložím zboží do košíku, zarezervuje se mi?

Ve chvíli, kdy máte zboží v košíku, tak není rezervované. Hrdými majiteli jste až ve chvíli, kdy dokončíte objednávku. Pokud si tedy brousíte zuby na vzácný kousek, doporučujeme objednávku určitě dokončit.

Jsem ze Slovenska, jak postupovat při nákupu?

Zboží se slovenským jmény a texty si můžete objednat přes Mall SK.

2 / Dostupnost zboží

Jak poznám, které zboží je skladem?

Všechno zboží, co u nás na e-shopu najdete a je možné jej vložit do košíku, je skladem u nás, ve Šlapanicích u Brna a můžeme ho okamžitě vyslat na cestu k vám.

Pokud je zboží aktuálně nedostupné nebo vyprodané, budete ho ještě mít na skladě?

Veškeré vyprodané zboží se snažíme vždy doobjednat. Některé z výrobků ale podléhají sezónním kolekcím, a tak se přece jen může stát, že jejich poslední kusy jsou opravdu… nu, poslední. Proto se může stát, že se daný produkt u nás už nenajdete. Pokud si nejste jistí a rádi byste si ověřili jeho dostupnost, kontaktujte nás.

3 / Platba

Jaké jsou možnosti platby?

Vaši objednávku můžete zaplatit na dobírku, kartou online, bankovním převodem a také pomocí služby ComGate. Více podrobností o způsobech platby najdete tady. 

Po provedení platby kartou dorazí na váš e-mail zpráva s možností stav platby zkontrolovat, případně ji změnit nebo ji zopakovat. V případě, že platba kartou selže, můžete ji provést znovu přímo z odkazu ve vašem e-mailu.

V případě, že si zvolíte osobní vyzvednutí u nás ve skladu Šlapanice, je nezbytná platba předem (bankovním převodem nebo kartou). Platba na dobírku nebo bezhotovostní platba není bohužel možná.

4 / Doprava

Jaký způsob dopravy si mám vybrat?

K přepravě si můžete vybrat mezi Českou poštou, kurýrní službou DPD Private, anebo si zásilku můžete vyzvednou na vámi vybrané pobočce Zásilkovny či DPD Pickup. Případně, pokud to máte blízko do Šlapanic, je možné si zásilku vyzvednout po předchozí telefonické domluvě osobně. Pokud vás zajímají bližší podrobnosti k dopravě, klikněte sem.

Je doprava při určité výši nákupu zdarma?

Ano, v případě, že konečná hodnota zboží, které jste si vybrali, překročí 500 Kč, máte dopravu zdarma (při platbě na dobírku se však platí doběrečné).   

Kde se právě nachází moje zásilka?

Už se na svůj balíček těšíte a chcete mít o jeho cestě přehled? Termín předání dopravci vám rádi sdělíme přímo my na telefonu či e-mailu. Pokud jsme zásilku již vyslali do světa a informovali vás o odeslání e-mailem, můžete dobrodružství vašeho balíčku sledovat přímo v systému dopravců – České pošty, DPD i Zásilkovny.

Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?

Ano, můžete se těšit na e-mail, SMS nebo přátelský telefonát.

Trvá doručení o něco déle, než mělo?

Zboží je ještě u nás

Zboží většinou pošleme do světa následující pracovní den po vytvoření objednávky, nejpozději ale den následující. Jakmile předáme zásilku dopravci podle vaší volby, zašleme vám dopravce e-mail nebo SMS. Žádnou zprávu jste nedostali? A myslíte, že balíček by měl už být na cestě? Kontaktujte nás.

Zboží je u dopravce

Pro přepravu využíváme externí dopravce podle vaší volby. Když váš balíček vyrazí na cestu z bezpečí našeho skladu, tak vám dopravce pošle e-mail s číslem zásilky a vy ji můžete sledovat prostřednictvím on-line systému České pošty, DPD i Zásilkovny.

Balíček jste si nestihli převzít?

Nestihli jste převzít od dopravce vaši objednávku? Můžeme vám ji znovu doručit. Počítejte jen s tím, že vám vyúčtujeme i toto druhé poštovné. Celá objednávka včetně druhého poštovného musí být zaplacena bankovním převodem (i pokud vaše původní objednávka byla například na dobírku).

Všechny nevyzvednuté objednávky se vrací zpět do našeho skladu ve Šlapanicích u Brna. O vrácení vás budeme informovat.

5 / Reklamace

Co mám dělat, když je obal mé zásilky poškozený?

Zásilka dorazila a nezdá se vám být příliš fit? Zachovejte klid. Pokud balíček dorazil poškozený, nebo neúplný, na místě s kurýrem sepište zápis o škodě, rovnou se pusťte do reklamace a zboží mu pěkně vraťte.

Pokud je to možné, doporučujeme dokonce balíček před dopravcem otevřít a překontrolovat jeho obsah. Pamatujte – poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Po sepsání nás ihned kontaktujte. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.

Co dělat, když si poškození všimnu až po převzetí zboží?

Za každých okolností nás hned kontaktujte.

Pokud balíček cestoval s Českou poštou:

Nalezli jste v balíčku poškozené zboží? Reklamujte jej na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní. Určitě si při rozbalování pořiďte fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku. Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

Pokud balíček přivezl DPD:

Pokud uvnitř balíčku najdete poškozené zboží, kontaktujte nás nejpozději následující den a my s vaší pomocí reklamaci s DPD vyřídíme. Zásilku je nutné zachovat v původním stavu – opět včetně obalů a výplní. I zde doporučujeme při rozbalení provést kompletní fotodokumentaci. Po vyřízení DPD vyzvedne vaši zásilku a odveze ji zpět k nám.

Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:

Zásilka dorazila rozbitá či neúplná? Kontaktujte nás nejpozději následující den a my s vaší lehkou pomocí celou reklamaci se Zásilkovnou vyřídíme. Balíček je nutné uchovat aspoň zhruba v původním stavu, a to včetně obalů a výplní. Nezapomeňte obal i vadu produktu zdokumentovat.

Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?

Ze všeho nejdřív nás kontaktujte. Často stačí pouze fotografie vady jakožto důkaz k uznání reklamace, proto je ideální včasný kontakt. Pokud bude situace komplikovanější, je třeba poškozený výrobek zaslat na rozbor. Všechny podrobnosti k reklamaci se dozvíte v naší samostatné sekci Reklamace a také v našich obchodních podmínkách.

Platím poštovné, když zboží reklamuji?

Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a bude vaše reklamace oprávněná, tak vám všechny náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vrátíme. Pokud reklamaci zamítneme, hradíte poštovné vy.

Je na zboží záruka?

Ano, na veškeré zboží je standardní zákonná záruka 24 měsíců.

V balíčku mi chybí jedna položka, jak mám postupovat?

Určitě nejdříve důkladně prohlédněte veškerý obalový materiál. Pokud chybějící část opravdu nenajdete, obratem nás kontaktujte a všechno vyřešíme k vaší spokojenosti.

Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal?

Chyba se vloudila a my se za ni omlouváme. V takovém případě se nebojte nás hned kontaktovat. Obratem vše vyřešíme a dodáme správné zboží.

Zboží se mi nakonec nehodí – je možné ho vrátit?

Ano, zboží můžete snadno vrátit do 14 dnů od převzetí objednávky, aniž byste museli udávat jakýkoli důvod. Můžete vrátit jak jednu věc, tak i celou objednávku. Pokud však vracíte celou objednávku, automaticky se vrací i dárky, které byly k objednávce přidané. Zboží, prosím, zasílejte na naši adresu. Více informací naleznete v sekci Vrácení zboží a v našich obchodních podmínkách.

6 / Velkoobchodní spolupráce

Nabízí NEKUPTO velkoobchodní spolupráci?

Vybrané značky nabízíme i velkoobchodně. Veškeré informace o velkoobchodním prodeji najdete v naší velkoobchodní sekci. Najdete tam informace o nákupu, podmínky dodání, minimální výši nákupu, dobu dodání apod.

7 / Zajímá vás…

Má NEKUPTO také kamennou prodejnu? Můžu se k vám zastavit a zboží si prohlédnout?

V tuto chvíli nemáme kamennou prodejnu, pouze e-shop a možnost vyzvednutí balíčku u nás osobně. Pozor, v tomto případě je možná pouze platba předem a na termínu předání je nutné se dohodnout telefonicky.

Naše zboží ale naleznete u některých našich zákazníků, do jejichž kamenných prodejen dodáváme. Máme velmi široký sortiment – ne všechny výrobky tak můžete najít na jednom místě. Zajímá vás něco konkrétního a rádi byste si to před nákupem prohlédli? Kontaktujte nás.

Jak se dozvím o novinkách a slevách na NEKUPTO?

Chcete být neustále v obraze, jaké akce a slevy u nás zrovna frčí? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru (například na naší hlavní stránce) nebo sledujte náš Facebook, Insta či blog.

Poradíte mi s dárkem?

Ale beze všeho. S výběrem dárku vám pomůže buď náš generátor dárku na míru, který pro vás vybere ideální dárek pro vašeho přítele, maminku, potomka, nebo dobré kamarády. Nebo se nalaďte na tu správnou vlnu, prohlédněte si sady dárků vybraných podle zálib a povahy obdarovaných, třeba mezi nimi najdete ty nejlepší dárky pro své blízké. Chytré tipy se dozvíte také na našich sociálních sítích a blogu.

Můžete nás také kontaktovat prostřednictvím chatu, e-mailu nebo telefonicky.

Nemáme dárek se jménem, které zrovna potřebujete v našem sortimentu?

I to se může stát. Narazili jste na pořádný unikát! V sortimentu jmenných dárků se snažíme podchytit spoustu jmen, hlavně ty s největší četností, ale může se stát, že na to vaše se prostě nedostalo. Pro tyto případy doporučujeme vybrat z obecných motivů, které máme v sortimentu jmenných dárků. Přeci jen, každý rád slyší chválu na své vlastnosti i nekonečnou krásu a moudrost, no ne?

Vytvoříte mi návrh – konkrétní motiv na míru?

Toto bohužel neumíme.Technologie, které používáme k výrobě, nám umožňují jen výrobu ve větším množství. Aktuálně proto zatím nevyrábíme dárky s potiskem na míru.

Možnosti náhradních náplní do propisek

Ano, náplně do všech propisek u nás zakoupit můžete. Přesto je snazší s konkrétní propiskou vyrazit do nejbližšího papírnictví. Pokud v této misi nejste úspěšní, obraťte se na nás a my vám konkrétní typ náplně pošleme.

Jsou naše produkty vhodné do myčky  

Ano, ale pouze některé z nich. Informaci o vhodnosti našich produktů do myčky vždy najdete v produktovém popisu. Každý produkt je také označen přehledným piktogramem. Možnost mytí v myčce poznáte snadno podle značky vhodné do myčky , nebo naopak nevhodné do myčky .

Nejste si stále jistí? Kontaktujte nás, aby nedošlo k poškození produktu.