Dárek vybírejte srdcem

Existují dva typy dárků. Ty, jež má někdo napsané ve svém seznamu přání, tedy ty předem plánované, jisté a očekávané. A pak jsou dárky impulzivní, které vás jak tři oříšky prostě cvrnknou přes nos. V nich se skrývá mnohem větší kouzlo. A právě na ně jsme my odborníci.

Kdo jsme a o co nám jde?

Odkud se v nás bere nutkání dávat dárky? Je to nezištná radost z toho, že můžete někoho jiného jen tak potěšit. Myslíme si, že dát dárek by měl být zážitek. A to je také mottem naší firmy.

Všechno to začalo jednou humornou pohlednicí, teď si u nás můžete vybírat už z více než 3 000 dárků, obalových materiálů a přáníček. Určitě jste na některé z nich narazili v českých a slovenských obchodech. Spolupracujeme s velkým množstvím partnerů, mezi něž patří například společnosti Kaufland, Tesco, Globus, Teta drogerie, Dráčik, Pompo, Knihy Dobrovský, Valmont, Coop, Bambule, Poprokan, Mediapress a mnoho dalších. Stejný zážitek z nákupu vám nově chceme nabídnout i tady na internetu.

Snažíme se vám přinášet stále něco nového. Ctíme tři hodnoty: kreativitu, humor a originalitu. Naše dárky ale odrážejí i českou tradici. A zdaleka nejde jen o pivo ­– i když vtipné půllitry máme v hojném počtu. Naší velkou specialitou jsou jmenné dárky, na ty jsme na trhu jednička.

Každý si podle nás zaslouží dárek, a proto máme něco pro všechny, bez rozdílu věku, pohlaví i obsahu peněženky. Drobnost od srdce totiž mnohdy udělá větší radost než obálka s penězi.

Budeme s vámi po celou dobu nákupu, od prvotního impulzu přes zábavný výběr až po volbu obalu a přáníčka.

 

Mirko Kubík a Richard Knecht

Vyberte dárek na míru

Dárků máme habaděj. Jak z nich co nejsnáze vybrat ten, jímž se trefíte přímo do černého? Pojďme si spolu ujasnit, koho chcete obdarovat. Jde o muže, či ženu? Jací jsou? Co je baví? Stačí pár kliků a budete mít svůj ideální dárek.

Kdo je Nekupto?

Richard

Richard Knecht, zakladatel

Proč se jmenujete Nekupto?

U nás v Brně se vždy říkalo: „No nekup to, když je to tak dobrý!“. A protože jsme chtěli založit firmu i s pořádnou dávkou humoru, moc se nám to líbilo, stejně jako ta odvaha nazvat obchodní firmu „Nekupto“. Podle prodejů to vypadá, že i zákazníci tento odvážný humor chápou a oceňují…

Jaký je tvůj nejoblíbenější dárek?

Nejraději dávám dárky, které jdou obdarovanému hodně „na tělo“ a ideální je, když i něčím překvapí, nebo pobaví.

 

Mirek

Mirko Kubík, zakladatel

Jak vás to napadlo?

Po návratu z prvních porevolučních cest v roce 1990 jsme se v příjemném prostředí brněnské Muzejní restaurace shodli se svým tehdejším spolužákem a nynějším společníkem Richardem, že by nás naplňovalo přenést k nám něco z toho fascinujícího světa blahopřání, pohlednic a dárků, který u nás tehdy v podstatě neexistoval a „tam“ byl neuvěřitelně rozvinutý a barevný. A drží nás to a naplňuje už 30 let.

Jaký je tvůj nejoblíbenější dárek?

U dárku u mě nezáleží na formě nebo tvaru. Důležité je, jestli dokáže vzbudit příjemné emoce a třeba pohladit na duši. Tedy aby byl takový, jaký se snažíme uvádět v život v Nekuptu.

 

Jak šel čas s Nekupto

 

1991

Zdá se to jako včera, co jsme položili základy Nekupto. Na začátku byla tma. Tedy pohlednice „Brno v noci“. S tou jsme udělali díru do světa, tedy Čech, tedy Moravy. Prodalo se jí přes půl milionu kusů.

1996

Skamarádili jsme se s Krtečkem a jeho autorem, Zdeňkem Milerem. To krásné přátelství trvá dodnes.

1999

Natiskli jsme si vlastní peníze. Naše pohlednice „Milionová bankovka se Zemanem“ zaujala i samotnou Českou národní banku.

2002

Dali jsme našim dárkům jména. Klíčenka se jménem měla obrovský ohlas. Dnes jsme na dárky se jmény jedničky na trhu.

2012

Vyrážíme do světa. Začínáme naše dárky vyvážet i mimo naši republiku. Kromě ČR a SR se teď naše produkty prodávají v dalších 20 zemích Evropy, Asie, Austrálie a Afriky.

2020

Máme tu čest potkat se s vnukem Josefa Lady. Těšíme se na dlouholetou spolupráci.